Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oletteko selvinneet CEF:istä primperanin voimin?
Hyvää huomenta pitkästä aikaa. Minulla on nyt mennyt viikko Ceffin jälkeen huonovointisena.Se alkoi lauantai iltana, vaikka olin ottanut estolääkkeet heti perjantaista lähtien. Tämä aamu tuntuu vasta hyvälle. Olen ottanut Primperania ja Ondansetronia limittäin. on kuvottanut, on ollut ripulia ja virtsaa on erittynyt roimasti, ainakin paino on pudonnut. Lisäksi jalat ovat olleet tosi levottomat, en tiedä minne ne laittaisin. Tämä voi olla myös primperanin sivuoire. Väsymys on kova. Ja todellakin Taxosta ei tullut mitään. Meillä ei määrätä kortisonia edeltävinä päivinä ennen Ceffiä, ainoastaan juuri ennen tiputusta, kuten myös Navopan pahoinvointiin. Aika rankka viikko on ollut. Toivottavasti seuraaavat kaksi kertaa menee paremmin. Onko teillä ollut joka kerta oireet samat, vai tottuuko tähän...- Re: Oletteko selvinneet CEF:istä primperanin voimin?gugi53