Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tuulitukka

Hei "Tuulitukka"

No varmasti voit lähteä jo noilla kutreilla liikenteeseen. Jos katselet kaupungilla ympärillesi, niin ei siellä "terveilläkään" tytsyillä aina niin tuuheat tukat ole.

Mun uusi tukkani oli (heinäkuussa) jotakuinkin kolmesenttinen harmaankirjava "neekerikihara", kun jätin peruukin pois. Opettelen vieläkin tuohon harmaankirjavaan väriin, koska värjäsin hiuksiani ennen tätä uutta elämää. Nyt en aio enää värjäillä. Todennäköisesti, jos en olisi aina värjäillyt, olisin ollut tällainen harmaapää jo aiemmin. Kiharat ovat sitä luokkaa, että vaikka yritän niitä föönäillä suoraksi, ne ensimmäisestä hikipuuskasta käpristyvät ritisten takaisin kikkuralle. Kerran olen jo antanut kampaajani näitä muotoilla.

Ystävät ovat sitä mieltä, että mulla on "makeet" kikkurat. Itse en allekirjoita tuota ihan täysillä. On tässä joutunut sopeutumaan kaikenlaiseen, joista pienintä lienee nuo harmaat kiharat.

Mene vaan reippaasti ulos juuri sellaisena kuin olet :)

Uppe

Uppe | 15.10.2013 klo 16:55:30