Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ahdistusta....

hei pitkästä aikaa!
olen seuraillut palstaa säännöllisesti, mutten ole pahemmin itse kirjoitellut pitkään aikaan....minullahan nuo hoidot loppuivat jo loppuvuodesta -07, seurannat jatkuu puolen vuoden välein ja tähän asti kaikki ollut hyvin. Elämä jatkuu ja lapset ja työ pitää kiireisenä...mutta välillä ahdistaa niin kauheasti kaikki maailman pahuus ja kurjuus, tämän syövän seurauksena olen ruvennut ahdistumaan pahasti kaikista ikävistä uutisista.
Juuri tänään ystäväni kertoi minulle hänen tuttavansa kuolleen tällä viikolla syöpän; tiesin että tuttavan sairaus löytyi viime vuoden loppupuolella ja että kyseessä oli keuhkosyöpä, mutta luulimme taudin olevan hallinnassa, kun yllättäen tämä nelikymppinen kolmen lapsen äiti kuolikin tällä viikolla...minulla on kauhea ahdistus näiden ilman äitiä jääneiden lasten puolesta ja kauhea viha ja raivo tätä kamalaa tautia kohtaan, joka vie lapsilta äidin ja aiheutta niin paljon tuskaa!!
Ja vaikka minulla itselläni on hyvä tilanne, hoidoista noinkin pitkä aika ja kaikki ainakin vielä ok, panikki rupeaa nostamaan taas päätään ja ahdistus...oikeastaan en edes tiedä miksi tämän vuodatuksen kirjoitin, on vaan niin paha mieli ja niin monta suru-uutista olen tämän vuoden puolella saanut (ei kylläkään syöpään liittyviä kaikki), että tulee sellainen täydellinen hallitsemattomuuden tunne; mikäänhän ei loppujen lopuksi ole meidän hallinnassamme eikä vallassamme...
Kiitos että sain purkautua...
-cry
cry | 4.4.2010 klo 23:01:43