Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Minä <3

Tsemppiä tytöt... Jaksakaa hoidot.. Rankka reisu, mut paistaa päivä risukasaankin.. Usko ja Usko.. Itsellä äärettömän hyvin nyt. Usko loppui muutaman kerran. Intopiukassa teen nyt töitä, rauhoitin itseni hoitojen aikana ja annoin aikaa, piru kulkee mukanani ja syitä on turha etsiä.. Neppa vuotaa ja tulee kait vuotamaankin. Hormoonihoitoja ja maanantaina taas herse tiputukseen.. En kyl enää yhtään tykkää 14/9 jäljellä, mut sinne menen.. Tukka on mulla ihme pehko ja varpaan kynsiä tippuu. Viiminen Cef oli 08.05.... Sit sädehoito 18.06. Meni kyllä hyvin, no paloi ja ja mustaa nahkaa, Ceridalia käytin harvoin. Nyt kaikki hyvin... Inventaariota teen, mökkeilen ja nautin elämästä... Uusinta kierros. No jaksaisinko uusintaa, Kyllä taas jaksetaan. Minä ainakin taistelen elämästä. Tämä on upea kanava jossa keskustella asioista, joita ei sairastuneet, pysty käsittämään tätä sairautta..

Mut nyt ihan innoissaan.... Normaalia elämää ja tää kaikki on meille mahdollista.. Usko.. Usko..

Tsemppiä tytöt ja pojat....
Myymi | 10.9.2013 klo 01:54:11