Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuukautiset

Minä olen myös ihmetellyt, että tuleeko niitä menkkoja enää vai ei. Ensimmäisen docetakselin jälkeen oli kovat kivut myös munasarjojen kohdilla ja olen miettinyt, että josko syto lamaannutti niiden toiminnan. Jotain tiputteluvuotoa tuli juuri niihin aikoihin, sen jälkeen ei ole menkkoja tullut, vaikka hormonikierukkakin on poistettu syyskuun lopulla.
Ilmeisesti ei voi mitata Tamofenin aikana verestä onko vaihtarit jo alkaneet? Täytän ensi kuussa 47 v. Alustavasti kysyin kohdunpoiston mahdollisuutta, koska Tamofen lisää riskiä kohtuun pahalaatuisten solujen kasvamista. Tarvitaan ilmeisesti painavammat perusteet kohdunpoistoon, koska siihen ei vielä suostuttu. Onkologi sanoi myös, että Tamofenin jälkeen voisi kohdallani ajatella uudenajan hormonihoitoja. Onko ne juuri noita aromitaasinestäjiä, en tiedä. Minun syöpäni oli voimakkaasti estrogeenipositiivinen.
Santruzka | 10.11.2013 klo 16:37:04