Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jo 1,5 vuotta hoitoputkessa
Huomenta Jasmin!Mä olen ollut hoitoputkessa kohta kolme vuotta, ensimmäisen vuoden jälkeen olin valmis lopettamaan hoidot kun oli hoidoista tosi paljon sivuvaikutuksia ja tuntui ettei elämä ole enää elämisen arvoista mutta 5 kk tauon jälkeen olin valmis jatkamaan hoitoja.
Tänä vuonna olin taas juhannuksesta marraskuuhun tauolla, kävin Espanjassa, sain nauttia auringosta, uida en voinut kun saamani Oksalipaltinan aiheuttama kylmänarkuus teki veteen menemisen tosi epämiellyttäväksi.
TT-kuvaukseesa ilmeni uutena muutoksena pikkulantiossa virtsarakon oikealla puolella kookas kystinen tuumori ja maksassa metastaasimuutokset kasvaneet joten hoidot aloitettiin taas joka toinen viikko, eka päivä 5-6 tuntia ja toinen päivä noin 2 tuntia.
Yleiskuntoni on aika hyvä, käyn pari kertaa viikossa vesijuoksussa, mutta kaipaisin juttuseuraa kun olen yksinäinen eläkkeellä oleva.
Olen käynyt erilaisissa eläkeläisten tapahtumissa, mutta olen huono tutustumaan ihmisiin joten tunnen itseni vieläkin yksinäisemmäksi ihmisjoukossa.
Mulla yli 90 tiputusta takana ja jotenkin saan voimia toivosta että keväällä taas pääsisin matkustamaan ystävieni luo Espanjaan.
Voimia sinulle hoitoväsymyksen voittamiseen!
- Re: Jo 1,5 vuotta hoitoputkessamimmu45