Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: xelodan käyttäjät
Hei millamarja!Minulla on luusto- ja maksametareita. Lokakuussa tulee vuosi, kun olen saanut hoitoja. Ekana 12x taxotereä, joka ei tarpeeksi kaiketi purrut luustoon, joten nyt minulla on tablettihoitona xeloda ja navelbine (myös sytost)ja Bonefossia olen syönyt jo vuodesta 2004, jolloin luuston metarit eka kertaa todettiin. Silloin sain muistaakseni taxotereä 7-8 kertaa, tauti pysähtykin n. 1,5 vuodeksi eli oli siis hoitotauko. Nyt tietty odotan myös hoitotaukoa joka tapauksessa, syyskuussa multa otetaan ca-15 merkkiaine ja kokovartalon TT.
Siis alkuperäiseen kysymykseen xeloda tableteista.Syön nyt vasta kolmatta satsia (kesäkuusta lähtien) (1 satsia syödään 14vrk ja 7pv tauko).Olen rasvannut päivittäin jalkojani Tummeli voiteella ja se on auttanut eli jalat vielä ok. Sormien välit vähän hilseilee, koska olen oikea hygis..ja pesen aina käsiä. Viimeksi tuli niin kova ripuli ja oksentamista, että kaksi viimeistä päivää jätettiin pois. Nyt vähennettiin annosta päivittäin yhdellä tabletilla eli otan aamulla 2tabua ja illalla 3tabua. Mulla on varmaan aikas jyty annokset?, en tiedä tuntuu ainakin niin:(, kun katson tabujen määrää. Meidän parhaaksihan ne ovat, näin on uskottava ja mentävä päivä kerrallaan..
Vointini on yleisesti ottaen ihan ok, päivittäin kuntopyöräilyä, ruoka maistuu ja unta riittää sekä rakkautta elämään ja läheisiin:)))
Veneessä mukana, vaikka harvemmin kirjoittelenkaan..Tuppu
- xelodan käyttäjätmillamaria
- Re: xelodan käyttäjätTuppu