Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lisääntynyt ruokahalu

HEI!!
Minulla jo syto-hoidot ohi, mutta voin kertoa sen, että kyllä paino nousi huimasti niiden aikana. Liikuin paljon, mutta silti paino nousi. Viimeisellä syto-hoidolla kerroin lääkärilleni painon noususta, hän vain totesi siihen, että on tullut varmaan liikuttua vähemmän sytojen aikana, että kyllä se siitä nyt alkaa laskemaan, kun lähden liikkumaan.

En jaksanut jaaritella sitä asiaa, että olin liikkunut sytojen aikaan samanlailla kuin ennen niitä. Ihmeellistä painon nousua. Tällä viikolla aloitin Tamofen lääkityksen ja saas nähdä mitä se tuo tullessaan, painoa ei olisi vara tulla enää yhtään lisää. Mulla ei ole kauheesti ainakaan vielä ruokahalut kasvaneet, päinvastoin vähentyneet ovat. Nestettähän se Tamofen tunnetusti kerää elimistöön sivuvaikutuksenaan.

Nyt täytyy aloitella valmistelut töihin lähtöön. Hyvää kevättää kanssasisaret, käyn täällä välillä kurkistelemassa teidän kuulumisia.

t. tähtitaivas
tähtitaivas | 14.3.2008 klo 09:47:29