Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kolmikymppinen ja mahasyöpä, löytyykö kohtalontovereita?
Itse sain varman diagnoosin toukokuussa, kun leikattiin kaksi etäpesäkettä. Löytyi muitakin etäpesäkkeitä, kaikkea ei saatu pois. Sytostaattihoidot alkoivat sitten seur. kuussa, olen nyt läpikäynyt 9 hoitoa. Xeloda-lääkitys koko ajan päällä kotona, välillä taukoja. Leikata ei voi eikä sädehoitoa antaa eli pelkästään sytostaattihoitoa nykyään neljän viikon välein. Olen kestänyt hoidot erittäin hyvin, mutta veriarvot heittelehtivät paljon ja niiden takia hoidot siirtyneet usein. Syöpäklinikan lääkäreiltä olen saanut tietoa ja netistä etsimällä itse esim. Terveyskirjastosta ja googlesta ja muista hakukoneista. Itselläni ei ollut ennen diagnoosia syöpäoireita eikä ole nytkään, tuntuu hyvin epätodennäköiseltä edelleenkin, että minulla olisi syöpä, joka on todella paha ja parantumaton. Siksi tulevaisuus mietityttää, mitä oireet jatkossa tulevat olemaan?? Lääkäritkin sanovat yksi sitä, toinen tätä. Niinkuin nyt oma lääkäri, että kukaan ei tiedä miten hoidot tehoavat, siksi ei voi sanoa elinennustetta, se on keskimääräinen aika. Mutta olen kuullut monien parantumattomien paranevan eli kaikki on mahdollista ja näin pitääkin uskoa! Minulle voi kirjoitella vapaasti, myös henkilökohtaisesti, mielellään tämä rakas läheisesi.- Re: Kolmikymppinen ja mahasyöpä, löytyykö kohtalontovereita?Noora