Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kutisee, kutisee ...
Olin aamupalalla, kun ykskaks alkoi kaulan juuressa molemmin puolin kutista aivan hillittömästi. Rapsutin molemmin käsin ja kun kävin peilin edessä, oli molemmilla puolilla "sievä" näppyläryöppy.Kutina ei ole kokoaikaista vaan ilmenee ajoittain. Laitoin ensihätään Bepantenea.
Kävelylenkillä tuli puolessa välissä pahaolo, ei onneksi suoranaista "nyt mä oksennan" -kohtausta. Kipitin aika vikkelään kotiin ottamaan pillerin. Olen tehnyt kävelelenkkejäni niin,että aina on mahdollisuus oikaista kotiin, jos alkaa tuntumaan, että ei ole hyvä olla.
Jalkasärky on laantunut kohtalaisen vähäiseksi. Otin alkuiltapäivästä Panadolin ruuan jälkeen ja nukuin mukavat pari tuntia. Viime yö meni taas reilun kolmen tunnin unella.
Vatsa toimii edelleen TOSI hyvin. Ei ole ripulia, mutta usein saan käydä asialla. Yleensä iltaa kohden rauhoittuu. Eikä onneksi ole näkynyt verta, sitä olen tietysti nyt vähän tarkkaillut.
Alkaapi taas tuo kello lähenemään 23, joten taidan vielä nauttia pienen iltapalan ja sitten yritys uneen pääsyyn.
Öitä kaikille!
- Kutisee, kutisee ...piikup
- Re: Kutisee, kutisee ...piikup
- Re: Kutisee, kutisee ...riiviö