Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ei "makeaa mahan täydeltä"
Hei!Kirjoittelin tuossa maalis-huhtikuussa tälle palstalle(en kyllä nyt muista minkä keskustelun alle) ja kerroin että hoitoa oli kevennetty.Olin käynyt 15 kertaa sytoilla ja sitten tilanne oli niin hyvä että siirryttiin tablettisytoihin.Pääsin myös aloittamaan työt 1.6 ja olin asiasta aivan intsinä.Sain kesälomasijaisuuden tuttuun vanhainkotiin.Pidän työstäni ja vanhusten kanssa on mukava touhuta.
Juhannusviikolla oli sitten vartalon kontrolli tt-kuva,edellinen oli otettu maaliskuun alussa ja sen perusteella oli siirrytty tabletteihin.Vaan sitten tuli "pommi":maksan etäispesäkkeet lähteneet uudelleen kasvuun ja eikun palataan takaisin tiputuksiin.
Tänään olin sitten viimeistä päivää töissä ja huomenna aloitetaan hoidot.Vielä en tiedä mitä myrkkyjä saan ja millaisella syklillä.
Jotenkin tuntuu siltä että lapselta on viety tikkari,ensin annettu vähän maistaa ja sitten otettu pois.Olisin halunnut elää vähän pidempään tätä ns. normaalia elämää (kukapa meistä ei haluaisi),enkä aina sopia menoja kalenterin kanssa - siis laskea koska on tiputukset ja mikä on kunto.
Mutta näin nyt vaan kävi,harmittaa!
Koitetaan nyt kuitenkin tsempata itsekukin.
Aurinkoisia päiviä!!!
Mirja
- Ei "makeaa mahan täydeltä"Mirja