Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eka CEF tiputettu -otanko nyt vielä kortisonia?
Hei!Aika jännä miten erilaisia ohjeita kukin saa. Mulle sanottiin että kortisonia ei kannata ottaa ellei ole oksennus pahoinvointia. Suosittelivat primperania tai granisetronia. Primperania ole käyttänyt muutaman päivään hoidon jälkeen ja sitten jättänyt pois. Lievää äklötystä tulee silloin tällöin mutta sitten syön jotain hapanta. puolukkaa tai mustaherukkaa, Teetkin helpottaa oloa. Granisetronia en ota se lyö mahan niin juntturaan ettei uskokaan.. Mut pääasiahan on jokainen saa helpotuksen huonoon oloonsa, toisilla auttaa toinen ja toisilla taas toinen. Minä sain taxore aikaan kortisoonista nii pahat krapulat etten kyllä ota niitä..Mulla alkaa 22 pvä neljäs tiputus ja kolmas CEF , Edelliset ovat menneet hyvin ja arvot palanneet normaaliin tasoon paitsi Hb on pysynyt aika matalana ja tuskin siitä nousee. Olen kyllä yrtittänyt syödä hyvin mutta siltikin. Aina on onneksi hoidot saatu tehtyä
Mukavaa Joulun odotusta ja tsemppiä kaikille hoidoissa oleville.
Memmu
Ps. Vuoden alusta ollaan oloneuvoksia kun työsopimukseni päättyy ja olen sitten vaan eikä muuta.Töihinhän en olisi muutenkaan voinut mennä. Hoidan itseni nyt kuntoon ja sitten palaan työelämään kun siltä tuntuu.
- Re: Eka CEF tiputettu -otanko nyt vielä kortisonia?Memmu66