Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: säteilyä
Uuvuttaahan tämä sekä fyysisesti että henkisesti.Minua sytotkin uuvuttivat. Sitten alkoivat sytojen loppumisesta kuukauden kuluttua säteet. Miehen kanssa 140 km/sivu päivittäin 5 viikkoa. Minä luulin, että nyt sitten usein yövytään ja ollaan turisteina sädepaaaikalla. Ja kitit. Kerran oltiin yötä hotellissa. Silloin käytiin syömässädä sädehoitajan suosittelemassa paikassa. Syötiin todella maukas ateria ja sitten kiireesti nukkumaan. Tajusin sitten, että turismi on haavetta näiden hoitojan aikana. Kotoa oli 1 h 40 min, kun oltiin hoitopaikassa. Hoitoa muutama minuutti ja sitten kahville ja kotiin. Taksin olisin saanut, mutta mies halusi kuskata.
On siinä henkistäkin juttua varmaankin. Aina kun menin lääketiputusyksikköön saamaa sytöja, ajattelin hississä, että olen kuin uhrilammas. Tiedän, ettei ole kivaa edessä, mutta pakko on mennä.
Ei ole vaihtoehtoja. Voimia muille uhrilampaille.
- säteilyähoit-su
- Re: säteilyäSantruzka
- Re: säteilyähoit-su
- Re: säteilyäElokuu 62
- Re: säteilyämarijamari
- Re: säteilyäTättärä