Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Minulla tulee 6 vuotta täyteen maaliskuussa diagnoosista.Oikea rinta meni ja kainalo tyhjennettiin .Löytyi 3 metastaasia 20stä.Olin kolme vuotta yksirintainen ja sai uuden rinnan ld-kielekkeellä ja lisäksi pieni silikoni.Luomurintaa pienennettiin ja kohotettiin.Sain lopettaa antiestrogeenin heinäkuun lopussa.Kyllä aika parantaa ja koetut tunteet eivät ole enää niin voimakkaita.Tämä painajainen tuntuu nyt pahalta unelta.Oli se henksesti kova pala.En uskonut selviäväni sillä olin nähnyt työssäni miten syöpä todella tappaa.Näin sieluni silmillä miten teen kuolemaa entisellä työpaikallani.Kyllähän minulle sanottiin,että kyllä sinä selviät.Ajattelin,että sanokaa mitä sanotte niin enhän minä teitä usko.On se kumma kun tämän kaiken jälkeen voi taas elää normaalia elämää.On vain huomannut ettei mikään tässä elämässä ole selvyys siitä miten menee.Voimia teille kaikille syövän suossa tarpoville .karlip11- Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpäteituri
- Re: Rintasyöpäseija-anita
- Re: Rintasyöpäkultsikki
- Re: Rintasyöpäraideri
- Re: RintasyöpäSirkku
- Re: Rintasyöpäkultsikki
- Re: RintasyöpäSirkku