Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

kohdunkaulansyöpä

Tervehdys Lifeline ja muut tyttäret!

Niin se aika vierii ja viimmeisistä hoidoista on jo kulunut reilu kuukausi. Kerroikin jo tuossa aikaisemmin, että ciplatiini jouduttiin minulta lopettamaan, voimakkaan pahoinvoinnin vuoksi. Ehdin saamaan sitä kuitenkin peräti kaksi kertaa, mutta saa nähä oliko vaikutusta. Sädetykset jaksoin loppuun asti. Nyt vaan meinaa pukata voimakasta masennusta, eikä elämästä tahdo saada otetta, on jotenkin niin outo-olo ja tunne, että olen ihminen ilman sukupuolta.
Vaihdevuosioireet on todella rajut, eikä vatsa ole vieläkään alkanut toimia kunnolla.
Miten sinulla Lifeline on ollut sen ciplatiinin kanssa, onko hiukset ja karvat pysyny paikallaan. Minulla on hiuksia lähtenyt tosi pajon ja luulen sen johtuvan keltarauhashormoonista, jota joudun nyt syömään. On kuulema eduksi tämän syöpätyyppini kanssa, mene ja tiedä.
Kaikille iso hali ja jaksamista! Syöppis
syöppis | 5.6.2007 klo 20:23:17