Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!
Minun parturini oli aivan ihana, kun hän aloitti hiusten ajamisen. Sanoin, että nyt tuntuu pahalle, koska en ole koskaan edes värjännyt hiuksiani. Hän sanoi, että ei sun tarvitse tätä ajamista katsoa ja veti verhon peilin päälle. Käski sitten kotona varovasti raottella peruukkia ja tutustua itseeni kaljuna. Minulle valittu peruukki on kuin omat hiukseni, monilta olen saanut kehuja, että olen jopa nuoremman näköinen 58-v.Esimiehenikin ihmetteli, kuinka otsatukkani on voinnut säästyä, vaikka muu on lähtenyt. Silloin vain otsatukka näkyi huivin alta.Kaikesta huolimatta peruukista on kiva luopua, kun sänki on riittävän pitkä.Hienoa, että meillä on mahdollisuus peruukkietuun, kyllä sekin vaikuttaa meidän toipumiseen ja hyvinvointiin sairauden aikana. Terv.gugi53- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!Syysnainen
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!taistelu-62
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!Syysnainen
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!taistelu-62
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!Sini-likka
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!gugi53
- Re: Ihanaa - tukka on alkanut kasvaa!Sini-likka