Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: äidilläni todettiin munasarjasyöpä, kysymyksiä paljon, please vastatkaa...
Itselläni todettiin tämä tauti huhtikuussa. Leikkaus ja siitä toipuminen vei voimia. Samalla aloitettiin sytostaattihoidot. Kaikki on mennyt melko hyvin. Pahoinvointiin on auttanut lääkkeet. Väsymys pitää vain hyväksyä varsinkin ensimmäisenä viikkona hoidon jälkeen.Omat lapseni ovat ottaneet tämän hyvin, samoin mieheni. He tietävät että välillä väsyn ja sitten lepäilen. Muuten olen elänyt normaalia elämää. Vähän vältellyt suurimpia nuhaneniä.
Te kaikki tarvitsette voimia ja jaksamista. Olen kuullut hyviä selviytymistarinoita ja jaksamisia tässä taudissa. Viimeksi liki 80v mummosta.
Toisaalta tieto lisää tuskaa. Itse luin netistä tietoa ja tulin surulliseksi. Onneksi tyttäreni sanoi minun olleen väärillä sivuilla. Ne ennusteet ovat ennusteita, me olemme yksilöitä. Yksilöinä me taistelemme tämän taistelun.
Kaikkea hyvää teille ja erityisvoimia sinulle.
- Re: äidilläni todettiin munasarjasyöpä, kysymyksiä paljon, please vastatkaa...meikku