Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Millaisia ensioireita inflammatorisessa rintasyövässä? Kokemuksia?

Hei kaikille!
Te, jotka olette sairastaneet inflammatorisen rintasyövän, pyytäisin kertomaan, miten rintasyöpä löytyi ja millaisia oireita teillä oli.
Itselläni todettiin toissapäivänä liki viisikymppisenä elämäni ensimmäinen rintatulehdus, eli rinta alkoi yhtäkkiä särkeä ja olikin (on edelleen) pian ihan punainen, hyvin turvonnut, kiristävä ja tunnen suurehkon möykyn nännin yläpuolella. Sain viikon antibioottikuurin. Kuumetta ei ole ollut eikä crp ollut koholla, mikä minusta on outoa, kun tulehduksesta on kysymys. Melkoinen päänsärky on ollut myös.
Minulla on aina ollut mastopaattiset rinnat, eli itse en uusia mahdollisia kyhmyjä ole löytänyt, vaan olen käynyt mammografiassa parin vuoden välein, viimeksi vuosi sitten. Aina on myös ultrattu ja kerran otettiin ohutneulanäytekin (viitisen vuotta sitten).
Kiitos kaikille ja mahdollisimman antoisaa syksyä! Voimia <3
openmind | 11.9.2013 klo 07:33:12