Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kotona leikkauksen jälkeen
eilen kotiin leikkauksesta.1 dreeni.nyt tulee melkein kudosnestettä. Rinnasta poistettiin 2cm syöpä.Lähempänä nänniä oli toinen samankokoinen mutta sitä ei oltu poistettu.en tajunnu lääk.kertomaa.joten luulin että kumpikin oli poistettu.Huomenna yritän saada lääk.puh.kiinni.Haluan selityksen.Vartijaimusolm.oli metastaasi.3 niitä otett.jääleikkeeseen ja kainalon imusolmuk.poistettiin. Tuntuu että tästä se vasta syöpä alkaa.Tähän asti olen ollut iloinen mutta nyt pelottaa kun mulla neurofibromatoosi kasvaimia jo ennestään kaulalla,keuhkoissa ym.paikois..se vasta melko uusi(munuaisen ja pernan likel)jota neurologi olikin salaillut.Nyt kuulin (kun siis siitä kysyin)niin siitä vatsan kasvaimesta ei saa muka näytettä eikä sitä pystytä leikkaamaan.Pyysin saada tutkia sitä hiukka paremmin.Niin laitto sit tt-kuvaukseen.Luotto vähä menny.miksi lääkärit ei kerro? enkä ymmärrä miksi lääk poisti toisen naisen koko rinnan kun oli 2 pientä kasv.Tunnen nyt että olen toivoton tapaus.Yritä nyt sit tässä olla iloinen vaimo 9v nuoremmalle miehelleni ja lapsille.Onko muilla tuntemuksia että salataan tai J.M.S.Helpottais ajatuksia kun sais viestejä teiltä.- kotona leikkauksen jälkeenrintasyöpä
- Re: kotona leikkauksen jälkeenKarhutar