Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minä <3
USKO.USKO.USKO.Kyllä se pikku piru kulkee olka päällä ja yrittää kuiskia ,mutta huiskasen sen pois ja uskon että kyllä tästä vielä selvitään. Kerroin tarinani tossa aikaisemmin.Minäkin aina ajattelin että jos tulisi uusinta kierros niin en kestäisi.Viime syksynä -12 tuli sitten uusinta kierroksen aika ,otin asian tosi rauhallisesti (ihmettelin kyllä itsekkin etten romahtanut) .Stytoista tuli nyt enemmän kaikenlaisia sivuoireita mut kestin nekin .No nyt elokuussa -13 kun tehtiin tt-kuvaus niin vatsaontelosta löytyi taas syöpää ja merkkiaineet hiukan koholla , alkoi tablettistytostaatti hoito katotaan kuinka tepsii jos sais sen pikkupirun nujerrettua ilman stytöhoitoja( tiputusta ) mutta jos vielä tulisi uusintaa niin olisin kyllä valmis uusiin hoitoihin .Sillä en ole valmis antamaan periksi.Olen palannut töihin työkokeilun merkeissä 4-6 tunnilla ja se on sopinut hyvin.EIHÄN ME ANNETA HELPOSTI PERIKSI EIHÄN TSEMPPIÄ KAIKILLE !!!!- Minä <3Myymi
- Re: Minä <3mummi57
- Re: Minä <3Myymi