Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mihin on hävinnyt Minnalla nimimerkki???
Hei Lisbe!Hymy on oikeassa olen kirjoitellut rintasyöpäfoorumilla. Tulin tänne kurkkaamaan, mitä sinulle kuuluu?
Kyllä mä täälläkin kirjoittelen. On vain ollut ikäänkuin kiireitä:-). Eli hyvän merkki, keksii tekemistä. Toisaalta tämän viikon oon ravannut sairaalassa. Ma oli ct-kuva, ti sydämmen ultra, ke verikoe sydänfilmi ja lääkäri, to olin herceptin tipassa. Tänään syön "rähmä"pullan, juon lasin viiniä ja vanhenen vuoden.
Mitä sinulle kuuluu? On jännää, että ihan oikeesti haluaa kuulla, mitä kuuluu. Täällä kun kysymyksen esittää,siinä on tunnetta ja tahtoa tietää, saada vastaus. Mä oon huomannut, etten enää esitä kysymystä kohteliaisuudesta kellekkään. Mä sain hyviä uutisiakin. Olenhan mä kroonikko, mutta tällä hetkellä puhdas ja loppu. Elimistö on kuulemma ihan finaalissa, mä vain huilaan ja haen voimia. Lomailen, lähden Tunisiaan ja käyn töissä, pidän pääni kasassa. Keuhkoo, suolta ja ihoo ruvetaan korjaileen kunhan voidaan taas lääkitystä antaa. Ei mulla huolta oo sydän pumppaa ja hengitys kulkee. Tiedätkö mikä tärneintä, mä myöskin nauran....
Koita sinä jaksaa tulla terveeksi ja koita löytää pieniä ilonaiheita arjesta.
Minna
- Re: Mihin on hävinnyt Minnalla nimimerkki???Minnalla