Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiustenlähtö

Hei!

Muistan hyvin tuon tunteen mitä nyt käyt läpi. Minä kärsin suunnattomasti siitä, että hiukset lähti oikein tukkoina irti. Ärsytystä lisäsi vielä se, että niin moni (jopa hoitajatkin) sanoi minulle "hiukset on niin pikku juttu". Eihän se ole mikään pikku juttu muiden ulkonäkömuutosten joukossa. Leikkasin lopun tukan pois, en jäänyt odottamaan sen tippumista ja siinä vaiheessa helpotti paljon. Eipä tarvinnut keräillä irtohiuksia sen jälkeen.

Tukka tosiaan kasvaa takaisin, mutta minun mielestäni ei ole mikään pikku juttu, vaikka sitä minulle yritettiin tolkuttaa.

Voimia sinulle myös suremiseen! Muista hoitaa myös itseäsi, vaikka se varmasti tuntuu nyt melko mahdottomalta. Olen itse menettänyt mieheni jo vuosia sitten, mutta silloin olin itse terve. Sinulla on lisähaastetta oman sairautesi takia. Viestistäsi paistaa kuitenkin vahvuus, jota sinulla on. Selviät varmasti!
Rapu62 | 26.2.2013 klo 14:04:12