Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen Taxotere-istunto
Ensimmäisten sytojen jälkeiset verikokeet ja lääkärintarkastus takana. Veriarvot eivät olleet muuttuneet merkittävästi, joten alkuperäisen hoitosuunnitelman mukaisesti edetään.Tänä aamuna silmäni olivat todella punaiset ja arat. Silmäoire ilmaantui pikku hiljaa. Minulla on normaalistikin "kuivat" silmät, joten en aluksi ajatellut "hiekkaisuuden" olevan näihin hoitoihin liittyvää oireilua. Olen silloin tällöin käyttänyt reseptittömiä silmätippoja, mutta eihän niitä tietysti nyt ollut lääkekaapissa. Otin asian puheeksi lääkärin kanssa. Sain silmiini kosteuttavia tippoja ja yöksi laitettavaa silmävoidetta. Vielä se katsekin tästä kirkastuu.
Seuraava Taxotere-istunto 13.11. Nyt jännitän sitä, että meneekö sen jälkeinen olotila saman kaavan mukaan kuin ensimmäisen jälkeen, vai tuleeko jotain uusia oireita kuvaan.
Mulla on hirveä morkkis siitä, kun en saa itseäni irti noista kutimista ja ulos. Tänäänkin oli niin upea ilma. Käveleminen auttaisi varmasti tuohon turvotukseenkin.
Ensimmäinen erä takana
Uppe
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoElokuu 62
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoElokuu 62
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoKatjuliini
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoKukkurukuu
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoulriikka
- Re: Ensimmäinen Taxotere-istuntoUppe