Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kun meinaa toivo hiipua
Voimia sinulle edith! Kyllä tämä tauti on sellainen, että joutuu miettimään ihan eri tavalla kaikkia asioita kuin ennen. Aiemmin tuntui, että onhan tässä vielä aikaa korjata ja muuttaa ihmissuhteitaan, muttei pitänyt niin kiirettä. Varsinkin jos oli vaikeista ihmissuhteista kysymys.Olen kyllä omallakin kohdalla miettinyt juuri tuota miten lapset selviävät. No mun on jo nuoria aikuisia, muttei heidänkään isäsuhteensa mitään hyviä ole. Lohdullisena ajatuksena olen pitänyt sitä, että jokainen meistä "valitsee" elämänsä kun tulee tänne maan päälle. Niin vanhempansa kuin sukunsa jne. Ajatus siitä, että lapseni olisivat valinneet juuri minut äidikseen ja isänsä isäkseen - kohdatakseen juuri tientynlaisia kokemuksia elämässään, helpottaa minua. Tiedän, ettei heitä hyljätä, vaan he saavat ohjausta koko ajan ylhäältä päin. (En ole uskovainen, mutta uskon kuitenkin "johdatukseen").
Tuttuja nuo sinun ajatuksesi kuitenkin ovat, se on myönnettävä ja olen niitä läpikäynyt tässä omassa tilanteessani.
Aina en ymmärrä sitä että pitäisi "taistella". Miksi ei voisi vain alkaa elämään tätä elämää, tässä ja nyt - eihän meillä ole kuin tämä hetki. Tehdään siitä hyvä itsellemme ja läheisillemme - ei luovuteta! Ja muistetaan olla sopivan itsekkäitä, rakastetaan itseämme täysillä!
Näissä mietteissä Tarutar tänä iltana.
Tsemppiä!
- Re: Kun meinaa toivo hiipuaTarutar
- Re: Kun meinaa toivo hiipuaKarhutar
- Re: Kun meinaa toivo hiipuakaikki alkoi 2001
- Re: Kun meinaa toivo hiipuaTarutar