Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tarjoan virtuaalisamppanjaa
HeiSädehoidot loppuivat tänään, joten tarjoan kaikille tätä palstaa seuraaville virtuaalisamppanjaa. Kippis.
Kyllä on helpottunut olo hoitoputken päättymisestä ja siitä, että syöpä on tällä kertaa nujerrettu.
Sädehoidoista ei tullut väsymystä ja olen jaksanut käydä kokopäiväisesti töissä. Hikipuuskat ovat jokapäiväistä seuraa ja huomenna aloitan Tamofenin popsimisen, joten kuumat oltavat vain jatkuvat.
Hiuksista jäivät päähän itsepäisimmät, jotka haluavat harottaa jokainen eri suuntaan. Uusi hiusten kasvu ei alkanukaan ihan valtoimenaan, vaan sieltä täältä putkahtelee uutta karvapeitettä pikkuhiljaa. Melkein kaikki ripset lähtivät viimeisen CEF:n jälkeen ja tänään irrotin ripsientaivuttimella vielä pari jäljelle jäänyttä sinnittelijää. Uusia ripsiä kasvaa runsaasti ja alkavat olla ja 1,5 mm pitkiä. Muuten sytostaateista olen jo toipunut hyvin, nuo ovat vain pieniä kauneusvirheitä.
Kiitos kaikille tsemppaajille ja vierellä kulkijoille. Olette olleet läheisten lisäksi suunnaton apu ja tuki tällä matkalla. Keskustelupalstaan olen jäänyt jo koukkuun, joten seuraan tätä varmasti vielä pitkään.
Toivon pikaista paranemista niille, joille se on mahdollista ja kaikille oikein hyvää vointia.
Nautitaan elämästä!
- Tarjoan virtuaalisamppanjaaTypsy
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaaHannele68
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaapalsternakka
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaaSantruzka
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaaKarhutar
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaaLilliant
- Re: Tarjoan virtuaalisamppanjaaLilliant