Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: punottava rinta
Moikka! Vähän olen utelias. Jos nuo kaikki sinun kokeesi ovat ok niin ei kai syytä, huoleen!!!.Mammo ja ultra oli kait ok. Markkerit yleensä on koholla jos maksassa on jotain häikkää. Mut näinhän ei ollu sun kohdalla. Jostain muusta varmaan on kysymys. Itsellä oli Nää Rintajutut 07.2007 ja terveenä olen saanut olla. ( huom) aikoinaan mun rintajuttu oli aika salakavala ei näkyny Mammossa eikä ultrassa vaan eikä myöskään neulanäyteet paljastanu. Vaan päätettiin suoraan poistaa Koko rinta kun kerran oireita oli. Siin paljastu rinnassa useammassa, kohdassa Syövän esiastetta. Olin ilman rintaa 3v. Mutta nyt saan olla ikionnellinen Uusirinta tehty loka 2010 mahtavaa kun voi pitää normaaleja rintaliivejä( ja tehdä kaikkea mistä silloin jäin paitsi(uimahallissa käyminen kuntosalilla kaikkea.Ei enää tartte pelätä sen Proteesi turjakkeen kanssa. Hiostikin niin pirusti kesäisin.Onnea sinulle jatkossa. Kevät terveisin:Minni- punottava rintakutri
- Re: punottava rintakesä-09
- Re: punottava rintaKarhutar
- Re: punottava rintakutri
- Re: punottava rintakultsikki