Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä

Heissan kanssasisaret!

Täällä yritetään porksutella pvä pvältä eteenpäin ja valo tunnelin päässä senkuin lähestyy.. Jee! Ensi viikko viimeinen kokonainen viikko ja yksi sytostaatti-tiputus vielä edessä. Toivotaan että kroppa jaksaa vielä sen tähän samaan syssyyn ja mulle tiputettiin tän viikon sytojen lisäksi pussillinen punasoluja, joten jospa se auttaisi.

Ihmeellistä on että tukka on vielä päässä, kun ensin hoitajat Naistenklinikalla voivottelivat, että harmi kun tämä lähtee yms.. Mutta sainkin teiltä kanssasisaret viestiä, ettei välttämättä lähde ja niinpä olen varovasti sitä Adelen ohjeiden mukaan kampaillut ja en mitään suuria kampauksia väännellyt. Niin ja säteistä huolimatta alapään karvoitus jykevästi paikoillaan, pakko kai jo bikinirajat siistiä.. :)

Vointi ollut todella vaihtelevaa ja välillä ei saa mitään alas ja pahoinvointilääkkeetkään ei tunnut tehoavan, vaikka syön jo niitäkin neljää erilaista; Zofran, Primperan, Temesta ja uusimpana Emend, joka 3 päivän kuuri sytojen jälkeen. Välillä taas olo parempi ja jaksaa tehdä paljonkin asioita.

Kiitos Adele viestistäsi töihin palaamisen suhteen. Meillä kun talolainat ym. laskut painavat sen verran, että olisi melkein pakko mennä töihin asap.. Ei ole kovin edullista kyllä mun mielestä tähän tautiin sairastua ja ottaa välilä päähän, että pitää murehtia taloudellisia asioita, kun tälle sairaudelle ei mitään ole voinut..

No mutta jospa tämä tästä ja pitää nyt vaan taistella että mieli pysyy positiivisena uskoa että kaikki asiat kyllä selviävät.

Laitelkaahan omia kuulumisia muruset tulemaan jälleen! Toivon kaikille mukavaa päivän alkua ja nautitaan vielä näistä lämpimistä ilmoista täysin sydämin!

Luv, Päppä

Päppä | 16.8.2007 klo 08:00:04