Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä tehdä harmaalle tukalle?
Hei SaranainenTuohon hiusten värivalintaan en uskalla ottaa kantaa, koska jokaisella omat mieltymyksensä sekä myös hiuslaatunsa. Minulla ensimmäiset sytojen jälkeiset hiukset olivat harmaata teräsvillaa, mutta koska kasvu oli epätasaista, niin ensimmäisen puolen vuoden ajan vain leikkautin ja siistin sytokiharoita pois.
Tässä operaatiossa tuli juurikasvuakin, eikä se ollut enää harmaata, vaan hiusteni vaalea väri tummui jonkin verran siitä, mitä se oli ollut. Kolmiväriraidat otin kevytsävytteellä heti, kun pahin kiharakausi oli saatu taltutettua, enkä nykyisin ole sen harmaampi kuin ennen sytojakaan - paitsi ohimoilta, mikä kait on minun sukujuurillani ihan luonnollinen ilmiö. Keinotekoiset raidat ovat kuluneet jo pois, mutta mitä niistä enää, kun minulla on "oikeat" ja luonnolliset raidat viimeinkin omasta takaa;-)
Mukavaa sadonkorjuuta,
T. Karhutar
- Mitä tehdä harmaalle tukalle?Saranainen
- Re: Mitä tehdä harmaalle tukalle?Karhutar