Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tulihan käytyä...ensimmäinen vuositarkastus

Hei Usva,

Minullakin oli 1-vuotiskontrollissa nuori, minulle entuudestaan vieras naislääkäri, mutta hän ratkaisi tilanteen niin, että kuunteli tyynesti, mitä minulla oli sanottavana, vaikken olekaan ihan varma, ymmärsikö hän edes puolikaan siitä, mitä yritin sanoa. Ainakin hän ymmärsi sen, että kahden vuoden kontrolliväli ei minulle sopinut, ja näin olen omaan käyntiini suhteellisen tyytyväinen vaikken ilman eri tilausta mammoa samaan pakettiin saanutkaan;)

Syöpämarkkeri sen sijaan herätti hämmennystä minussakin, ei sen takia, ettei sitä otettu, vaan sen takia että se tietääkseni otettiin Vasta Nyt... Että mitä tässä siis seurataan, kun ei edes tiedetä, että nouseeko minun syövässäni se markkeri! No olihan se sentään hyvä/loistava 7, joten kai siitä täytyy olla iloinen;)

On se onni, ettei näitä seurantoja tarjota tämän tiheämmin, siinähän menisi elämä pilalle ihmetellessä niin lääkäriltä kuin potilaaltakin;))) Pidetään vain huumoria yllä ja jatketaan elämistä parhaimman mukaan!

T. Karhutar
Karhutar | 3.6.2008 klo 15:05:19