Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytot onnellisesti ohitse

Hei Tammi09,

Me olemmekin melkein samassa vaiheessa hoitojen kanssa, mulla nimittäin juhannuksen jälkeisellä vkolla viimeinen CEF, olen saanut 3x Taxoa + 9 x Herceptiniä, ja 5x CEF:ä tähän mennessä. Mulla jatkuu tuo Herceptin vielä 42 vkoa, jos vaan kroppa kestää, kun osallistuin SOLD tutkimukseen, ja kone arpoi mut tuohon 42 vkon ryhmään.
Säteet mullakin alkamassa heinäkuussa. CEF on kyllä aika tujua ainetta mun elimistölle, viimeisen kerran jälkeen öklö olo kesti jotain vkon. Joten motivaatio mullakin aika vähissä alkaa oleen jo, mutta pitää pinnistää loppuun asti.
Eikä mitä, vaikka olis kuinka pahakin olo, kun vaan hoidot auttaisi ja pääsisi lopullisesti eroon tästä taudista. Mullakin on aggressiivisti laatua, kun HER-2 positiivinen olen ja gradus 3, duktaalinen rintasyöpä. Osapoisto tehtiin viime tammikuussa.

Ladybird
ladybird | 15.6.2009 klo 14:20:47