Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: stressin vaikutus syövässä?
Hyvää launtaita kaikille!Ajattelin vaan sanoa, ettei kukaan rupea tuntemaan syyllisyyttä siitä, että on stressialtis ihminen, sillä eihän sille itse mitään mahda, me olemme jokainen omalla tavalla ja tuntemalla reagoivia ihmisiä, toiset sietää enemmän stressiä kuin toiset ja onneksi olemme jokainen omia yksilöitä omassa persoonassamme.Itse olen todella altis stressille ja ennen sairastumistani oli äidin kuolema, josta en tunnu selviäväni ja työ yksityisyrittäjänä vaati osansa, kun olen sellainen etten helposti osaa sanoa ei asiakkailleni, vaan tein pitkiä päiviä hoitolassani, kunnes huomasin etten edes päivänmittaan ehtinyt syödäkkään...joten sairastuin anoreksiaan, joka todella vei kuntoni alas, vaikka olen pitänytkin aina jonkilaista liikuntaa yllä ja en edes tupakoi, enkä ole koskaan käyttänyt alkoholia tähän ikään mennessä (51v) Oikeen lämmintä lauantaipäivää toivotellen, Syöppis!
- stressin vaikutus syövässä?karpalo
- Re: stressin vaikutus syövässä?Lotteliini
- Re: stressin vaikutus syövässä?MeriTuuli
- Re: stressin vaikutus syövässä?Tigerlily
- Re: stressin vaikutus syövässä?syöppis
- Re: stressin vaikutus syövässä?Karhutar
- Re: stressin vaikutus syövässä?Karhutar