Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nyt tarvitaan rohkaisua!
hei gordita,Olen hengessä mukana.Kyllä sulla on kaikki hyvin, niin pitää uskoa. Ajattele miten hienoa, että luustosi on puhdas, se on suuri asia. Meille kaikille on yhteistä pelko kaikkien kokeiden jälkeen ja kontrollikäyntien edellä, se on aivan normaalia. Sama pelko on niin kauan kuin kontrolleja kestää, eli mullakin 5 vuotta. Kolme on takana, eikä se pelko ole mihinkään hävinnyt. Itse olin viimeksi kontrollissa ja kuulemassa tuloksiani viikko sitten, ja koko edellinen viikko oli maha kuralla ja hermot kireellä. Mulla on vaikeina hetkinä tapana kirjoittaa runoja ja niitä onkin jo iso " laatikollinen ". Sitten soittelen ystävilleni ja puhutaan ihan muista asioista. Yksi himoharrastukseni on leipominen, siinä unohtuu kans kaikki ikävät asiat. Yritä löytää sinäkin jokin keino unohdukseen, vaikka ei se helppoa ole. Ajattele miten vahvoja ihmisiä me olemme, ja itsepäisiä, eli ei siis anneta periksi. Voimia sinulle oikein roppakaupalla. Lilja
- nyt tarvitaan rohkaisua!gordita
- Re: nyt tarvitaan rohkaisua!Lotteliini
- Re: nyt tarvitaan rohkaisua!lilja
- Re: nyt tarvitaan rohkaisua!Karhutar
- Re: nyt tarvitaan rohkaisua!Lotteliini
- Re: nyt tarvitaan rohkaisua!helmikuu