Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

kohta hoidot ohi

Vielä olisi tämä ja ensi viikko käytävä sädehoidoissa sitten alkaisi hormoonihoito (5v).Tuntuu vähän oudolta että nyt ne hoidot sitten kohta loppuu ...mitäs sitten kun ei olekkaan enää aikataulutettua toimintaa .Hoitojen jälkeen kuukausi vielä saikku sitten pitäisi lähteä töihin.Olenhan minä tuolla navetalla käynyt nyttenkin aika ajoin mutta en kokopäiväisesti ja aika lailla ottaa tuohon leikatun puolen käteen toi raskas työnteko.Sitten vielä tuli huomattua että kun olen ollut pois navetalta en ole tarvinnut astmalääkkeitä enkä allergialääkkeitä ollenkaan ....pitäisköhän rueta ajattelemaan jotain muuta työtä tulevaisuudessa ,onhan minulla todettu lehmäallergia 25 vuotta sitten ja sit tuli amattiastma mutta sitä on vaan menty eteenpäin lääkkeiden voimalla......onkohan ihan pakko kun ilman lääkkeitä pärjää jos ei tarvii navetalla käydä.pitää panna harkintaan toi ammatinvaihto:)
ansu60 | 20.8.2012 klo 16:36:43