Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaatit pelottaa!

Hei Leenuska, SINÄ ET OLE TOIVOTON TAPAUS!!!!!! Minä olin toivoton tapaus noin vuosi sitten ja kohdallani kuitenkin on suuri mahdollisuus jopa parantua. En jaksa koko tarinaani kertoa, voit sen lukea viestihausta nimimerkilläni. Tilanteeni on ollut todella ahdistava. Minulla kohdunkaulan syöpä gradus 3b ja harvinainen ja agressiivinen solutyyppi. CA1-25 oli alussa 1590 ja nyt kun toivottavasti sytostaattihoidot ohi se on 11.Muista jokaisen syöpä on yksilöllinen kukaan ei voi tietää miten juuri sinun syöpäsi käyttäytyy. Sinulla vasta hoidot alussa ja kohtusyöpähän on aika hyvä ennusteinen ja tietoa siitä on paljon. Tee sitä mihin itse voit vaikuttaa eli huolehdi hyvästä yleiskunnosta ravinnolla ja liikunnalla.Suomessa huippuosaamista, eikä tuo syöpäsi ollut kuitenkaan pahasti levinnyt ja päästiin heti leikkaamaan mikä on hyvä ja parantaa ennustetta.Minulla todettiin viime jouluna, sain ensin sytostaatteja, sitten sädehoitoa taas sytostaatteja. Päästiin leikkaamaan kesäkuussa ja taas sytostaatteja tähän asti ja nyt jännitetään kuvauksen tuloksia miten käy onko kaikki syöpä poissa. Minulla suuri uusinta riski,minkä kanssa opittava elään, mutta jospa ei uusisi kun muutenkin käyttäytynyt poikkeuksellisesti. Eli ei muutakuin positiivisin mielin et ole ainoa. Olen muuten Tampereella hoidossa, missäs sinä?
riitta47 | 3.11.2011 klo 13:01:51