Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: patit kaulalla

Storyangel, oletko syöpäpotilas? Jos olet, kysymyksesi kuuluvat hoitopaikkasi henkilöstölle. Jos et ole, tämä ei ole oikea foorumi huolillesi. Mikäli olet ns. syöpäpelkoinen ihminen, tämä palsta vain lisää pelkojasi, koska täällä puhutaan ihan oikeista syövistä ja ne eivät ole mitään hupijuttuja.
Kysyt onko kenelläkään ollut imusolmukesyöpää. No ei minulla ole ollut, mutta veemäinen rintasyöpä ja kymmenkunta muuta tautia lisäksi. Viimeksi viime yönä oli tosi hankala maata selällään, riipi sieltä ja repi täältä ja hengitys meinasi mennä tukkoon, kun kieli meni nieluun - ja kuorsaustahan siitä seurasi. Herneitä on siellä täällä; viimeksi eilen yksi rinnassa oleva herne todettiin syöpäpolilla kystaksi.
Mäkin hikoilen, olen öisinkin monta kertaa ihan kuin uitettu. Mulla kun on vaihdevuodet. Ja väsyn minäkin, en jaksa 10 tunnin työpäivän jälkeen tehdä syövän heikentämillä voimillani MITÄÄN.

Jos mielikuvituksesi tuppaa laukkaamaan, sen vauhti sen kuin kiihtyy näillä palstoilla. Sorry, jos vastaukseni on vähän kyyninen, mutta semmoiseksi tämän taudin kanssa saattaa muuttua... Varaapa aika lääkäriltä ja mene kertomaan huolistasi.
pelakuu | 13.5.2010 klo 07:33:54