Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkausjono

Hei, sanoisin että älä hermoile. On parempi että ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. Että tietäävät siitä vastustajasta mahdollisimman paljon ennen kuin menevät ronkkasemaan sitä.olen ymmärtänyt että kohtusyöpä leviää ensin paikallisesti ja on siksi aika hyvä ennusteinen ja koska olet ajoissa liikkeellä ei se ole varmasti kerennyt leviämään. En jaksa nyt tarinaani kertoa se on niin pitkä, mutta minulla on erittäin agressiivinen ja harvinainen syöpä alkoi kohdunkaulalta. Löytyi joulukuun alussa, piti leikata tammikuun alussa, mutta peruttiin ja aloitettiin vuodenvaihteessa sytostaattihoidot. Leikattiin vasta 20.6 ja silloin kaikki syöpäpesäkkeet ( oloi levinnyt laajalle lantioon) oli kuoliossa tai menossa kuolioon eli en uskalla ajatella mitä olisi tapahtunut jos näin agressiivista tautia olisi menty silloin heti sorkkimaan. Nyt minulla ehkä jopa mahdollisuus parantua. Olen myös sitä mieltä että Yliopiston sairaaloissa paras mahdollinen hoito.

Syöpä on paska juttu, mutta meidän on vain elettävä sen kanssa. Kirjoittele tänne, olen varma että sinulla ei ole mitään hätää, ajattele minäkin olen lähes toivottomasta tilanteesta päässyt näin pitkälle ( aluksi peloteltiin vain saattohoidolla). Olen muuten hoidossa Tampereella, ja siellä ainakin on Suomen huiput asialla...
riitta47 | 16.9.2011 klo 09:07:32