Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vuosi kontrolli lähenee...
Juu, hyvin on erilaiset käytännöt eri sairaanhoitopiireissä näiden kontrollien suhteen. Minulla stytot loppuivat tammikuun alussa ja säteet maaliskuun alussa, ensimmäinen kontrolllikäynti oli kesäkuun alussa, ei mitään mammoa eika ultraa, onkologi selitti, että käynnin tarkoitus oli tutkia, ettei sädehoito ole tehnyt vaurioita keuhkoihin ja sydämeen. Tietysti kaikki asiaan liittyvät ulkoiset tutkimukset tehtiin. Ensimmäinen mammografia on vasta vuosi säteiden loppumisesta eli minulla ensi vuoden maaliskuussa.Minulla on meneillään viiden vuoden Aromasin-kuuri ja sivuoireita on ollut joka lähtöön, viimeisimpänä todettiin nivelrikko molemmissa polvissa, mutta en ikimaailmassa lopettaisi tätä lääkitystä, sillä onkologi sanoi sen olevan todella tehokas estämään syövän leviämistä.
Muutoin elämä on normalisoitunut siten kuin se voi normalisoitua näin kovan kokemuksen jälkeen. Tiedä sitten, olenko liian optimistinen, mutta en tällä hetkellä pelkää syövän uusimistaa, ainakaan en sitä mieti. Toki välillä nämä jäsenten säryt rassaavat, mutta muutoin mielialani on iloinen ja onnellnen. Näillä mennään eteenpän.
Hyvää loppukesää kaikille kanssasisarille ja tsemppiä teille, joilla hoidot ovat meneillään.
- Vuosi kontrolli lähenee...Memmu66
- Re: Vuosi kontrolli lähenee...kuurankukkanen
- Re: Vuosi kontrolli lähenee...markrani
- Re: Vuosi kontrolli lähenee...Syysnainen
- Re: Vuosi kontrolli lähenee...Sini-likka
- Re: Vuosi kontrolli lähenee...markrani
- Re: Kiitos tsemppauksistaMemmu66