Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ero syövän vuoksi?

Heippa, mulla ei ole tullut eroa mutta olen suhteessa mieheen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Näemme vain joka toinen viikonloppu. Tällä hetkellä hän tukee erittäin paljon mutta koska tässä ollaan vasta alkuvaiheessa ja mitälie vielä edessä niin vaikeina hetkinä olen ajatellut että olisiko parempi "päästää" hänet menemään...

Suhteen loppuminen on aina vaikea paikka ja varsinkin sinun tilanteessasi koska taustalla on myös keskenmeno. Olen kuullut, että jotkut miehet eivät kestä naisen sairastumista vaan lähtevät suhteesta.

Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä syöpäyhdistykseen, josta saat tukihenkilön. Yhdistyksellä on vissiin joku valtakunnallinen numero, johon voi soittaa kun haluaa jutella jonkun kanssa.
Kotikaupunkini syöpäyhdistyksellä käy psykoterapeutti 2 x kk:ssa, kävin hänen luonaan juttusilla.
Mulle soitti myös työterveyshoitaja ja tarjosi työpsykologin palveluita mikäli tarvitsen.

Toivottavasti löydät apua ja pääset puhumaan asioista. Eikä todellakaan kannata vähätellä omaa tilannettasi. Multa leikattiin paikallinen rintasyöpä, joka ei ollut levinnyt, joten tiedän että olen sinänsä paremmassa asemassa kuin moni muu. Silti se on syöpä ja käyn ne samat tuntemukset läpi kuin moni muukin.

Tsemppiä ja jaksamisia sinulle! Päivä kerrallaan eteenpäin!
saltsu67 | 19.1.2014 klo 10:41:30