Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ohi
Hei RiittaOlen mielenkiinnolla lukenut tarinaasi, välillä surren ja kauhistellen, mutta toisaalta iloiten ja tajuten, ettei toivoa saa menettää koskaan. Olet loistava esimerkki meille muille todellisestsa taistelijasta!!!
Itse olen sairastanut levinnyttä munasarjasyöpää kohta 6 vuotta ja monenlaista on mukaan mahtunut. On ollut oikein tunteiden vuoristorataa; pelkoa, pettymystä, uutta toivoa ja sitten taas alusta alkaen koko tunteiden kirjo...
Tällä hetkellä syöpä on jälleen uusinut ja minullakin on leikkaus edessä elokuun alussa. Välillä olin tosi masentunut, mutta sinun innoittamanasi aion käydä taas uuteen taisteluun!!
Toivottavasti toivut hyvin leikkauksesta ja saat hoidot suunnitellusti! Olet ajatuksissa!
Laitan sinulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteeni, jos haluat kirjoitella. Samalla vosin kertoa enemmän omaa tarinaani :)
Oikein paljon tsemppiä ja taistelutahtoa sinulle!!!
Myös kaikille muille toivon myötätuulta purjeisiin!
Helena
- Leikkaus ohiriitta47
- Re: Leikkaus ohimayu
- Re: Leikkaus ohiAnskuli
- Re: Leikkaus ohimollamaija
- Re: Leikkaus ohiAlexia
- Re: Leikkaus ohitoiveikas
- Se on nyt takana!carpe diem!
- Re: Leikkaus ohipeppipitkätossu
- Re: Leikkaus ohiriitta47
- Re: Leikkaus ohiAnskuli
- Re: Leikkaus ohikesä-09