Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusiutunut syöpä
Tarinasi on selviytymistarina, sinä sinnikäs nainen! tunsin suurta ylpeyttä sinusta, sillä et ilmiselvästi ole humpsahtanut "toipumaan" ikiajoiksi vaan olet jatkanut elämää...opiskelua, työntekoa jne. katalysaattorina ja jaksamisen lähteenä toimivat todennäköisesti kasvavat lapsesi, eikö totta!Ymmärrän pelkosi. Elänhän itsekin vuosittaisten kontrollien paineessa. Syksyisin käyn mammografiassa ja ultrassa. Keväisin minulla on pelkkä keskusteluaika lääkärin kanssa, jolloin jäljellä oleva rinta, toisen arpi ja kainalot ( oikean puoleinen tyhjennettiin pyynnöstäni kokonaan, vaikka se oli puhdas )tunnustellaan. Jo neljättä vuotta kaikki on sujunut hyvin.
Heikkoina hetkinäni ajattelen, että on se epäreilua, että juuri minun täytyy elää lopun elämäni näin. MUTTA --- suurimman osan aikaa tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että olen jatkuvassa seurannassa.
Kun sairastuin, nuorimmaiseni oli kolmen vanha, esikoiseni 14. Heidän välissään 9 ja 12 vuotiaat. Itse olin 39. Nyt kuopus aloitta koulun ja esikoinen ajaa ajokorttia! Joka päivä jaksan iloita siitä, olen saanut seurata heidän kasvuaan "isoiksi".
Käväisin äsken lukemassa Aina on toivoa -otsikoidun postin...luepas sinäkin se...
Emme koskaan saa tietää, miksi sairastuimme. Läheisiä ihmisiä katsellessamme tiedämme, miksi edelleen elämme. Tuottaaksemme toisillemme iloa ja helpotusta arjessa. Päivä kerrallaan...
- uusiutunut syöpätutteli
- Re: uusiutunut syöpäriksulainen
- Re: uusiutunut syöpäavec
- Re: uusiutunut syöpätutteli