Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpähoitojen kustannukset

Huomenta täältäkin!

Olen tosi huolissani mieheni vanhemmista ja toki omistanikin. He ovat vanhoja ja luottavat, että kyllä lääkärit hoitaa, jos tarvetta on.
Tuntuu, että tänä päivänä hoidoista täytyy kyllä itse pitää huoli, pommittaa soitoilla ja kysellä papereittensa perään. Mielestäni 3 vuoden aikana kehitys on mennyt huonompaan suuntaan. Toki, potilaat ovat lisääntyneet ja hoitohenkilökunnan määrä jos ei pienentynyt, niin ainakin pysynyt samana ja se ei riitä.
Itse pommitin soitoillani sädehoitosairaalaa joka toinen päivä, kyselin milloin hoidot alkavat ja missä paperini ovat jne. Olin silloin tosi kipeä ja tuntui kamalalta, kun kutsua luvattuihin hoitoihin ei kuulunut. Uskon, että jos en olisi soittanut, olisivat paperini vieläkin kasassa odottamassa, koska sinne ne laitetaan tulojärjestyksessä.
En tiedä kuinka monen edelle menin ja anteeksi heille, mutta kyllähän oma nahka tässä tapauksessa on kallein.
Eli komppaan tepaa ja teitä muita, pidetään itsestämme ääntä ja hoidoistamme huolta!

Nyt kai sitten imuroimaan=(

Julia
julia | 5.4.2007 klo 09:54:07