Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tänään tuli vihdoin faktaa
Harmi, että joudut odottamaan leikkausta. Itselle suunniteltu 6-8 kertaa hoitoja ja sitten leikkaus. Kaksi hoitokertaa on takana. Eka kerran jälkeen olin kuumeen, leukosyyttien laskun ja CRP:n nousun vuoksi sairaalassa ja 12pv suonensisäisin antibiotein, osa annettiin kotona. Nyt on sama tilanne, olen vielä sisällä sairaalassa. Toivon, että kaikki sujuisi niin, että putkessa edetään. Ylihuomenna on ensimäinen magneetti rinnoista, arvio onko hoito tehonnut vielä. Mietin, että näinkö kevät etenee. Ensin hoidoissa, viikon päästä sairaalassa. Milloin Minna sinulle hoidot aloitettiin? Pitkähkö tie tämä on. Ajattelen, että jospa se vaikein osuus on tässä alussa ja leikkaus ja sädetys olisi helpompaa. Eipä tästä mihinkään pääse, kun yrttikylvyt ja kuhnehoidot eivät tätä tautia paranna.- Re: Tänään tuli vihdoin faktaaMinnalla
- Re: Tänään tuli vihdoin faktaaMinnalla
- Re: Tänään tuli vihdoin faktaamiksi minä
- Re: Tänään tuli vihdoin faktaaMinnalla