Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rohkaiseva 1. CEF-kokemus
Hei Te kaikki 1 cefin kokeneet.Olen ollut poissa palstoilta monta päivää, sillä itselläni eka cef oli viime keskiviikkona. Keskiviikkoiltana kyllä vielä kirjoittelin moneen ketjuun, mutta sitten yllättäen kesken nettailun alkoi rajut oksentelut ja viestitkin sekoili siinä hässäkässä. Onneksi hävisivät, kun oli "kortisonipöpperössä" kirjoitettu. Perjantaina olo oli niin huono, että ottivat sairaalaan tiputukseen. Eilen kotiuduin ja olo on edelleen kuvottava ja syöminen vaikeaa, lisäksi olen ripuloinut. Olen ottanut joko Kytriliä tai Zofrania, mutta niitähän ei saa ottaa kuin korkeintaan yht. 2 päivässä. En ole huomannut kumpi olisi parempi, mutta Primperan ei minua auttanut. Ripuliin olen ottanut Imocuria ja nyt mieheni lähti hakemaan Lactophilusta. Sairaalassa olo oli turevallista kun tipan avulla pystyttiin annoksia säätelemään, lisäksi hoitohenkilöstö oli todella ystävällistä. Miten muut olette palautuneet, jos on ollut oksentelua ? Ruoka ei oikein nyt maistu ja yritänkin huolehtia nesteistä, sillä nehän ovat nyt tärkeimmät ? Kahden viikon kuluttua on taas uusi kierros ja tässä vaiheessa tuntuu jo rankailta. Hienoa, että monella on sujunut hyvin ja olette jo normaalissa päiväjärjestyksessä. Muistakaa kuitenkin levätä, sillä ainakin minulle painotettiin lepoa. Aurinkoista elokuun iltaa ! terv. hannakaija
- rohkaiseva 1. CEF-kokemusgordita
- Re: rohkaiseva 1. CEF-kokemusLotteliini
- Re: rohkaiseva 1. CEF-kokemusKarhutar
- Re: rohkaiseva 1. CEF-kokemushannakaija
- Re: rohkaiseva 1. CEF-kokemusLotteliini