Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia toipumisesta ?

Hei,
vimeksi tänään mietin samanlaisia asioita. Itselläni on viimeinen cef ensi torstaina, jos veriarvot on ok. Olen miettinyt, että mitäs sitten, kun en enää elä kolmen viikon syklielämää, iskeekö kenties todellisuus päin kasvoja, vai jatkanko iloisin mielin eteenpäin ja nautin elämästä. Olen mielestäni ollut "reipas" ja ottanut sen mikä eteen on laitettu, mutta jossain takaraivossa epäilys kaihertaa ja panee miettimään, että olenko sittenkin ollut liian reipas, enkä ole antanut itselleni aikaa selvittää tilannettani. Olen pyyhältänyt eteenpäin, tehnyt kaikkea sitä mikä on tuntunut hyvältä ja mihin olen pystynyt. En ole pysähtynyt suremaan itseäni ja tilannettani, en tosin tiedä olisiko se ollut kovin viisastakaan. Varmaan aika näyttää millaisin tuntein esimerkiksi ensi kesän vietän. Toivottavasti valoisin mielin.

Samaa toivon myös kaikille kohtalotovereilleni!

Cinne
Cinne | 4.5.2014 klo 16:30:39