Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hormoonilääkityksen ( Letrozol 2,5 mg ) sivuvaikutukset ?
Heippa Sirkkis!Aloitin Letrozolen kohta kaksi vuotta sitten. Alku oli juuri samanlaista kuin sinulla, kovat kivut etenkin pitkissä luissa ja nivelissä. Yöt olivat vaikeita, kipulääkkeistä ei ollut apua. Onkologin luvalla olen syönyt inkivääriä ja omegaa, joka auttoi jonkin verran. Minua lohdutettiin näillä sivuilla, että odota puoli vuotta, niin helpottaa. Ja niin siinä kävikin, kesällä huomasin,, että tilanne oli parempi.
Nyt kahden vuoden jälkeen olen edelleen nivelistäni jäykkä, jalkaterät ovat arat, en pysty tekemään pitkiä lenkkejä. Vesijumppa ja vesijuoksu sopivat minulle hyvin.
Nivelvaivojen lisäksi minulla on ollut univaikeuksia, joihin olen käyttänyt Triptyliä, nyt olen päässyt siitä eroon.
Kaikista ongelmista huolimatta en ole vaihtanut enkä lopettanut lääkettä. Tämän lääkkeen avulla voidaan estää uusiutuminen ja sen eteen jaksat Sinäkin varmasti ponnistaa. Juttele ongelmasta seuraavalla kerralla onkologin kanssa, jospa hänellä olisi keinoja tarjolla esim. unen laatuun.
Jaksamista Sinulle ja onnea uudelle vuodelle! Voit olla varma, että et ole yksin kipujesi kanssa. Terv. Gugi53
- Re: Hormoonilääkityksen ( Letrozol 2,5 mg ) sivuvaikutukset ?gugi53