Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rohkaisua Tamofenia aloitteleville

Hei!

Haluan myös rohkaista teitä, jotka olette kuulleet kaiken kauhean Tamofen-lääkkeestä. Olen käyttänyt kyseistä lääkettä kolme kuukautta enkä ole saanut oikeastaan mitään oireita. Jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin kenties joitakin kuumia aaltoja silloin tällöin tai vatsan turvotusta silloin tällöin, mutta toisaalta en voi olla ihan varma, johtuuko lääkkeestä. Pinna on ollut kireällä välillä ja sen kyllä laittaisin lääkkeen piikkiin, koska olen olemassaan rauhallinen tyyppi. Olen kuitenkin saanut hillittyä "kohtaukset" taidokkaasti.

Eli kyllä meitä Tamofen-lääkkeen hyvin kestäviäkin näköjään on. Kuten jokainen tautitapauskin, myös lääkkeisiin reagoiminen on näemmä yksilöllistä.

Ai niin, onkologi sanoi ainakin minulle, että ne lääkkeen sivuoireet tulevat melko pian aloittamisen jälkeen...Eli jos on tullakseen, huomaisit ne onkologini mukaan melko pian...

Tsemppiä kaikille kanssasisarilleni!
Silkki | 10.2.2013 klo 20:14:25