Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Muita syöpäkeskustelufoorumeita
Ihanaa! Tänne on tullut lisää vinkkejä! Kiitos teille!Laitan tähän osoitteen toiselle keskustelufoorumille http://www.rintasyopayhdistys.fi/?page=21&lang=1
Se on minusta selkeämpi lukea kuin tämä. Ja ulkoasultaan parempi, ainakin minun mielestäni. Toivotaan, että saadaan jotenkin yhdistettyä/selkiytettyä näitä foorumeita meidän syöpäpotilaiden parhaaksi.
Ja sitten toinen keskustelupalsta on tämä Nupit - LLSY:n nuoret syöpäpotilaat palsta http://www.nupit.fi/index.php
Itse kun sain tietää rintasyövästäni, niin jostain syystä löysin juuri tuon Nuppien palstan ekana. Ja se antoi minulle kyllä paljon...näitten nuorten elämäntahto ja viisaus valoi voimaa minuunkin.
Kaikki mahdollinen saatavissa oleva tieto pitäisi olla käytössämme kaiken aikaa - eikä niin, että tietoa pitää etsimällä etsiä! Siksi haluankin, että kun olen jo itse joutunut näitä asioita etsimään, saisin ne kaikkien teidän käyttöönne - riittää kun yksikin on niitä jo etsinyt!
Keväällä muuten taisi olla jokin tutkimus siitä, että syöpäpotilaat joutuvat itse hakemaan tietoa netin kautta, kun sitä ei jostain syystä heille anneta riittävästi lääkärin/sairaalan taholta.
Vertaistukifoorumi on hyvä silloin, kun se toimii kaikkien parhaaksi. Syöpäpotilaat eivät aina jaksa taistella sen takia että heille annettaisiin sitä tietoa, mitä juuri nyt tarvitsevat. Toivon, että saamme aikaan parannusta olosuhteisiin.
Laittakaa siis toivomuksia ylläpidolle siitä, mitä toivotte ja haluatte! Ehkemme voi vaikuttaa omaan tilanteeseemme, mutta voinemme silti vaikuttaa kanssasisartemme ja -veljiemme tulevaisuuteen!
<3<3<3
- Vaihtoehto peruukilleÄkäinen Pikku Myy
- Prätkähuiveja?Tarutar
- Re: Prätkähuiveja?Äkäinen Pikku Myy
- Muita syöpäkeskustelufoorumeitaTarutar
- Ylläpito muistuttaaYlläpito