Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: laihdunko sytoilla

Heh :) Olisi sitä varaa laihtua mullakin, nimimerkillä viimeisen kuukauden sisään lisäkiloja entisten lisäksi tullut n. 5 kg. Mun piti haavaa hoitaa, enkä saanut oikein hikoilla ja käydä lenkillä - ja tosiaan nautin siitä hyvästä ruuasta :) Ensi viikolla pitäisi sytot alkaa, joten en paljon edes ole välittänyt tuosta painoasiasta, odottelen, että kun sytot alkaa, voi olla sen verta ikävämpi olo, ettei ehkä maistu ruokakaan kuten ennen, mutta katotaan ny. Viimeksi kun sairastin (4 v. sitten) sain 6xCEF-hoidot, jolloin voin huonosti n. 4 päivää hoitojen jälkeen, eli ei ruoka tosiaankaan maistunut, mutta laihtumaan en päässyt, koska otin sitten takaisin vähän lohturuoan tapaan seuraavana viikkona, tuntui vähän, että se kesä meni sillä tavalla, että viikon syöpöttelin ja jopa ylensöin ja sitten seuraavan viikon (aina hoidon jälkeen) oksentelin ja oli sitten sen heikomman olon viikko - vähän niinkuin olisi ollut syömähäiriöitä, mutta aina viikon kerrallaan, mutta yhtään en siis laihtunut, siitä pidin huolen :) Tällä kerralla olisi ehkä vähän syytä ihan oikeasti saada tuota elopainoa tippumaan, mutta se ei ole mitenkään minun tavoitteeni tässä sytostaatin aloittaessani :) Tavoitteena mulla on selvitä niistä ja tästä sairaudesta voittajana :) Jaksamista kaikille!
Pirkko | 6.8.2006 klo 14:05:32