Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ihana aamu :o)

Olipa mahtavaa nukkua kuuteen asti heräämättä kuin kerran vessaan!!! Selkeesti paras aamu tähän mennessä leikkauksen jälkeen ja nyt nappasin enää Burana 600mg ja aion tästä kohta lähteä aamulenkille, sitten vähän jalkakyykkyjä ja leikatun puolen liikeharjoituksia se mitä dreenihaava antaa myöden. Oikeesti ihan koomista, että tää kivuliain juttu on nyt tuo dreenihaava eikä suinkaan leikkaushaava. Itse leikkaushaava on siisti, eilen suihkussa otin päältä haavateipin pois ja vaihdoin uuteen. Vähän lähti pieniä rupia haavateipin mukana :o/ mutta ei sentään vuotamaan alkanut.

On muuten jumittanut selän ja niskan aika tehokkaasti tää etupuolen kipu, kun asento menee tietysti kumaraksi ja vinoksi julmetun kivun takia. Mä odotan huomista jo kuin kuuta nousevaa, koska todennäköisesti silloin on taas vähän kivuttomampi olo!

Luin tuossa toista ketjua, että aika kauan menee ennen sytojen alkua leikkauksen jälkeen, muutama kuukausi vissiin...? Tosin mun suunnitelmiin (joista ei vielä sen enempää) sopisi kauhean hyvin, että sytot alkaisi vasta vaikka lokakuun alussa vasta. Millaisia aikoja teillä on mennyt ennen kun sytot alkaneet?

Tälle päivälle tilattu myös ystävä kuskiks; lähdetään ihmisten ilmoille kaupunkiin kahville :o)

Eli oikein hyvää ja aurinkoista päivää kaikille!!!
Katjusmaaret | 22.6.2011 klo 08:18:03