Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulansyöpä leikattu tammikuu-07

Hei!

Tämä lääkäri varmaan sanoi ääneen sen mitä ajatteli, eikä tarkoittanut sitä minulle sanoa, mutta ei se mukavalta tuntunut. Saitko muuten lehtihaastattelusta sellaisen kuvan, että minä olisin ollut käymättä niissä Papa-kokeissa? Itselleni tuli sellainen tunne, kun siinä ei missään mainittu, että olin puolitoistavuotta aikaisemmin ollut Papa-kokeessa ja tulos oli ihan normaali. Meillä tyttö oli pahoillaan, kun kissan ikä oli siinä väärin, Peku täyttää viikon päästä jo 17-vuotta. Meillä on muuten kolme muutakin kissaa, mutta eivät halunneet toimittajalle näyttäytyä.

Kysele vain kaikkea, mitä haluat, olen ihan hyvässä kunnossa ja vastailen kyllä ihan mielelläni. Hoidot ovat varmaan paljon muuttuneet oman sairastumiseni jälkeen, mutta paljon on varmasti samoja asioita ja juttuja mielessä.

Etsin muuten aikaisempia viestejäsi täältä palstalta, oletko sinä Nokialta? Jos, niin olemme sitten samalta suunnalta, meiltä on Nokialle noin 70 km matkaa.

Voimia ja jaksamista sinulle, ja kirjoittele! t. Ellinoora
ellinoora | 17.6.2007 klo 17:26:59